ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ!

Σχόλιο Γιωργος Κοντονής
    Θα απευθυνθώ τώρα στόν αρμόδιο υπουργο Αθλητισμού τον Σταύρο Κοντονή. 
    Ειμαι ο Γιώργος Κοντονής και θα πω στον Σταυρο Κοντονή, πως οτι κάνει, ειναι λάθος!
    Σταυρο μου,
    Μην ταυτίζεις το ονομα σου με ολα οσα οι αλλοι θέλουν να σου επιβάλουν!
    Δυστυχώς Σταυρο μου έπεσες, μεχρι τωρα τουλάχιστον, θύμα των ΑΕΚτζηδων και ιδιαιτερα του αόρατου ιδιοκτήτη της του Δημητρη Μελισσανιδη.
    Σου εστησε παγίδα και έπεσες χωρίς να το καταλάβεις.
    Το ζητούμενο ειναι να προλαβεις και να διορθώσεις το λάθος σου, πρίν ειναι αργά!
    Κύριε υπουργέ,
    Σταυρο μου, μη βάζεις το ονομα σου σε κατι που θέλουν οι αλλοι, ο Μελισσανίδης και η παρέα του. Θα ειναι κρίμα και ντροπη για την πολιτική σου ιστορία! Δέν το καταλαβαίνεις τωρα... Αυριο ομως; Τι θα γινει, οταν καταλάβεις πως με την ΩΜΗ παρέμβαση σου ΤΙΝΑΞΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ τόν θεσμό του Κυπέλλου Ελλαδος; Ε; 
     Και μην ξεχνάς ο Ολυμπιακός ειναι και θα παραμεινει η υπερδύναμη του Ελληνικου ποδοσφαιρου, αλλα και μια απο τίς μεγαλυτερες ομαδες της Ευρώπης, οπως λεει η ΟΥΕΦΑ!
     Άφησε την ευθύνη στήν ΕΠΟ!
     Μην παρεμβαίνεις εσυ Σταυρο μου στα της διαιτησίας... Γιατι οτι κι'αν γινει εσυ θα φέρεις την ευθύνη και θα εχεις ηττηθεί πανηγυρικά!
      Άλλαξε λοιπόν ρότα, τωρα!!!
      Και σου τα λεει Σταυρο Κοντονή, ο Γιώργος Κοντονής που ουδέποτε ΗΡΘΑ  στο γραφείο σου, εστω για να σου πω καλημερα, θέλοντας να σε προφυλάξω!!!! Ετσι δέν ειναι;
Γιώργος Κοντονής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου