ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ!

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής 
              "Παιδιά δέν φταίω εγώ..."!
              "Εκείνος μου είπε πως ήταν οφσάιντ..."!
                Η ομάδα της Λαμίας είχε προηγηθεί του Παναθηναϊκού ως εκείνη την ώρα με 3-0, όταν η Αθηναϊκή ομάδα με τόν Κουρμπελη πέτυχε γκόλ, το οποίο ακυρώθηκε ως οφσάιντ από τόν επόπτη  τον βοηθό Πασχάλη!
                Λίγο μετά οι Παναιηναικοί άρχισαν να διαμαρτύρονται...
                Και όπως λενε τούς πλησίασε ο διαιτητής κα τούς είπε πως "τόν πάκτη σημείωσε οφσάιντ ο επόπτης του! Δέν φταίω εγώ ρεε παιδιά... Ενα λαθάκι κάναμε"!!!
                Με αυτό το δέν φταίω εγώ ρεε παιδιά, δέν βγαίνει...λάδι ο διαιτητής, ο οποίος έκανετον αγώνα παρά το γεγονός πως τό γήπεδο της Λαμίας από τα πολλά χιόνια που είχε ήταν ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ!!!
                Εκείνο που θέλω εγώ να πω ακόμα, είναι αυτό που λέει ο λαός.
              "Όπου φτωχός και η μοίρα του"!
Γιώργος Κοντονής 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου