ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΩΣΤΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ


Φίλες και φίλοι να μου επιτρέψετε τώρα να σας ανακοινώσω μια θλιβερή είδηση!
Συγχωρέστε μου την μεγάλη συγκίνηση.
Ένας καλός κι'αδελφικός μου φίλος, ο πρώην διεθνής παίκτης του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, μετέπειτα προπονητής του, οπως και προπονητής κι'αλλων ομάδων, καθώς και Ομοσπονδιακός προπονητής για πολλά χρόνια, ο γνωστός στην Ελλάδα και όχι μόνο, ο ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ έφυγε σήμερα απο κοντά μας για το μεγάλο ταξίδι!
Κτυπημένος απο την επάρατη, απο τόν καρκίνο έχασε την μάχη σε ηλικία 81 ετών.
Η οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ γέμισε με θλίψη.
Και ήταν αγαπητός σε όλο τόν κόσμο. Και όχι μόνο στόν κόσμο του Ολυμπιακού, αλλά όλων των ομάδων!
Ειναι βέβαιον πως θα λείψει η γνώση και τό αετίσιο μάτι του.
Όταν σου έλεγε αυτο ειναι...
Ήταν πραγματικά ετσι...
Η φιλία μου με τόν Κώστα Πολυχρονίου "μπήκε" εφέτος στα 50χρονια της!
Μόλις πρίν απο λίγες ημερες τα λέγαμε...
"Είμαι κουρασμένος Γιώργο". Μου είπε...
"Οι βράχοι δέν παθαίνουν τίποτα..."! Του είπα...
Δυστυχώς ομως και οι βράχοι κάποια στιγμή πέφτουν!
Καλό ταξίδι Κώστα Πολυχρονίου.
Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Αιωνία σου η μνήμη.
Γιώργος Κοντονής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου