ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ..,

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής
           Η φιλία μου με τόν Νικο Αλέφαντο, τόν ανθρωπο που γνωρίζει το ποδόσφαιρο, οσο ΟΥΔΕΙΣ αλλος, "πιάνει" απο πολύ παλιά! Απο τότε που, καθε Σάββατο συναντιόμαστε έξω απο τόν Κινηματογράφο ΣΤΑΡ στην Αγίου Κωνσταντινου εκει στην Ομόνοια και ολη η ομαδα του Παναιγιαλείου (βλεπετε τοτε ΔΕΝ επαιζε κανείς απο το Αιγιο στην ομαδα!!!) με επικεφαλής τον διασημο Μπέλα πηγαίναμε στό Αιγιο για τον Κυριακάτικο αγώνα. Βεβαια εγω πήγαινα για να καλύψω τον αγώνα, απεσταλμένος της εφημερίδας ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ! Ετσι γνωριζω πολυ καλά τον Νίκο Αλέφαντο και ξερω οτι αυτό που λέει ειναι Νόμος!!!
             Οταν τίς προάλλες ακουσα τόν Νικο Αλέφαντο να λέει οτι ο Καπίνο, ο νεαρούς τερματοφύλακας του Ολυμπιακού ειναι ο νέος Μανταλόζης, ειπα σε φίλους μου, που με ερωτησαν "πως για να το λεει ο Νίκος, ετσι θα γίνει. Ειναι Νόμος!"!!!
             Θα πρέπει να πω με τήν ευκαιρία πως ο Αλεφαντος (αλλη φορα θα σας διηγηθω πολλές ιστορίες απο τα παλιά...) πεφτει παντα μέσα, σε οτι λέει!!!
             Θυμάμαι αυτο που μου ειχε πει, οταν τελευταία συναντηθήκαμε λιγο μετά το τελος της εκπομπής που κάνει με τον Γιαννη Καρατζαφέρη στο studio, αναφερόμενος και πάλι στον τερματοφύλακα του Ολυμπιακού Καπίνο. "Ο μικρός ειναι το μέλλον της Ελλαδος στο τέρμα Γιώργο..."!!! Μου ειπε και χαμογελούσε ευτυχισμένος. Ο Μαρινάκης ξέρει τι κάνει...
             Εχω την εντύπωση πως ο Νίκος Αλέφαντος για αλλη μια φορά θα δικαιωθεί καί μάλιστα πολύ πολύ γρηγορα...
             Οταν αγωνίζεται κάτω απο τα δοκάρια του Ολυμπιακου, με τίς εμφανίσεις του ο Καπίνο δικαιώνει τον Ακεφαντο, αλλα και ολους εκείνους που πίστεψαν σ'αυτόν...
Γιώργος Κοντονής 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου