ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

ΦΑΝΗΚΕ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ!..

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής

                 Παρακολούθησα με ιδιαιτερη προσοχή ολους, ή σχεδόν ολους τους αγώνες του Euro 2016, που γινεται μέσα σε βία και με τον κίνδυνο, ενός τρομοκρατικού κτυπήματος στην Γαλλία!
                 Ετσι μεχρι σημερα, μεχρι τουτη τήν ωρα που γράφονται αυτές οι γραμμές , εχω παρακολουθήσει ολα τα ντερμπι! Αλλα και τα "ντερμπι", που ομως αποδεικνύονται καλυτερα απο τα...ονομαζόμενα ντέρμπι!
                 Υστερα απο αυτές τίς ωρες τηλεόρασης (εδω υπαρχει και η διαφωνία μου με την γυναίκα μου την Γαληνη και ευτυχώς που εχω στο γραφείο μου δική μου τηλεοραση, γιατι θα...γινόταν του Τούρκου, ο οποιος τα εσπασε ολα, οπως ειδαμε! Ε;), υστερα λοιπόν απο ολες αυτές τίς ωρες η διαπίστωση ειναι μία καί ξεκάθαρη...
                 Φάνηκε! Οι ομαδες ΔΕΝ εχουν μεγάλες διαφορές!!!
                 Αν οχι ολες, οι περισσότερες κινούνται στα ιδια πλαισια!
                 Αγωνίζονται με τα...ιδια υλικά!
                 Παιζουν με το...αυτό σύστημα!
                 Ειναι αληθεια εξάλλου πως, μπαίνουν λιγα γκόλ, εως καθόλου!!!
                 Και γι'αυτό ΟΥΔΕΙΣ μετα βεβαιότητας μπορεί να μας πει, οτι η τάδε ομαδα θα πάρει την κούπα!
                 Μπορεί λοιπόν κάποιες απο τίς ομαδες να χρίζονται φαβορί, ΔΕΝ ειναι ομως!!!
                 Ισως αυτό να γινει αργότερα...
                Υπομονή...
Γιώργος Κοντονής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου