ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ: "Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟ"!

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής
              Και με τα δύο πρόσωπα, που πρωταγωνιστούν σήμερα με συνεντεύξεις τους, η φιλία μου ειναι μεγάλη και φυσικά κλείνει δεκαετίες!
              Τόν Νίκο Αλέφαντο τον γνώρισα ποδοσφαιριστή του Πανιωνίου, του Ολυμπιακού και ιδιαίτερα πολύ ως παίκτη του ιστορικού Παναιγιαλείου!
              Την εποχή εκείνη δηλαδή που η υπο τόν Αστέρι Μπέλα ομάδα του Αιγίου εκανε θαύματα στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο!
              Εκεί, κοντά σ'αυτά τα παιδιά εζησα και έμαθα απο πρωτο χέρι τι γίνεται με το ποδόσφαιρό μας.
              Ο Παναιγιάλειος ηταν για μένα στα πρώτα βήματά μου ως αθλητικός συντάκτης τρανό σχολείο!
              Είμαι βέβαιος πως θυμίζω σήμερα πολλά στον Νίκο Αλέφαντο.
              Ενα πράγμα σας διαβεβαιώ.
              Οταν ο Αλέφαντος μιλάει ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!
              Τόν Νίκο Αναστόπουλο τόν γνώρισα καλά (γίναμε πολυ καλοί φίλοι) μετα την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό.
              Γνωρίζω λοιπόν την ιστορία του πολύ καλά!
              Ξέρω πόσο γνώστης της μπάλας ειναι.
              Και φυσικά το πόσο αγαπάει αυτό που κάνει!
              Αργότερα, άλλη μέρα θά μιλήσω με φωτογραφικό υλικό για το τότε και για τους δύο καλούς φίλους μου.
 Γιώργος Κοντονής 
               ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΑΛΕΦΑΝΤΟΥ 





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου