ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής
            Στα 50χρόνια της δημοσιογραφικής μου καριέρας ουδέποτε συνάντησα τετοια νοοτροπία "συναδέλφων" δημοσιογράφων, αλλα καί οπαδών. Οι οπαδοί βέβαια μπορούν να λένε οτι θέλουν... Σεβαστή η άποψη τους. Εως εκεί...
           Οι "δημοσιογράφοι" ομως (αυτός που σημειώνει το είς βάρος μου άρθρο και που γνωρίζει  καλά την δημοσιογραφική μου καριερα και που ειμαστε στο ιδιο Κομματικό χώρο και υποψήφιοι βουλευτές την ίδια περίοδο σε διαφορετικές περιοχές. Αυτός στην Β Αθηνών κι'εγώ στην Α Πειραιώς. Ονόματα δέν λεω...!) θα πρέπει να τηρούν τουλάχιστον την δεοντολογία και να υπογράφουν τα άρθρα τους... Ετσι Νίκο μου;
           Εκτός κι'αν ΔΕΝ είναι "δημοσιογραφοι" και ειναι υπάλληλοι του κ. Μελισσανίδη ή γραμματέας...
          Όλους πάντως τούς ευχαριστώ...
           Και τούς λεω πως οι συνεργάτες μου κι'εγώ θα συνεχίσουμε να λέμε και να γράφουμε τήν αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος...
           Τίς απειλές ας τίς κρατήσουν για τόν εαυτόν τους!
Γιώργος Κοντονής
                 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΗΜΕΡΑ Η "ΑΕΚ 365" (Επίσημη σελίδα της ΑΕΚ)
                 ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου