ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ο ΜΠΕΝΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ "ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ"!

Σχόλιο Γιώργος Κοντονής 
             Το σχόλιο μου για την απώλεια βαθμών στο "Γεώργιος Καραισκάκης" καθώς και για τον υπεύθυνον αυτής της...κατάντιας, μπορειτε να τά βρείτε στο πολιτικό ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΑΝΤΟΥ www.giorgoskontonis.gr 
              Ειχα αποφασίσει να γράψω τίς θέσεις μου και στην παρούσα σελίδα, στα ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ, ηρθαν ομως οι δηλωσεις του καλού φίλου μου του Νίκου Αλέφαντου καί με απάλλαξαν!
              Με τα λεγόμενα του Νίκου Αλέφαντου συμφωνώ απόλυτα.
              Συμπληρώνω μάλιστα πως ο κ. Μπέντο ζει στον δικό του κόσμο!!!
              Κι'αυτό φαινεται απο τίς δηλώσεις του για τον αποκλεισμό του Ντομιγκες του Τσόρι!
              Οταν οι συναδελφοι τον ρώτησαν "τι εχεις με τον Αργεντινό ασσο..;" Απαντησε...
            "Τίποτα! Ομως αυτη ειναι η φιλοσοφία μου. Εγω ειμαι ο προπονητής κι'εγω παίρνω τίς αποφασεις..."!!!
              Ναι ρεε μάγκα, αρκεί αυτές οι αποφασεις σου να μην βλάπτουν τον Ολυμπιακο! Και οπως φαινεται, οι μεχρι τωρα τον εχουν..."στειλει αδιαβαστο"!!!
              Το ζήτημα ειναι οτι ΔΕΝ εχεις καταλάβει σέ ποιά ομαδα εισαι προπονητής!
              Και το ποιο σπουδαίο ΔΕΝ μπόρεσες να αντιληφθείς, να μπείς στο πετσί των φίλων και οπαδών του Ολυμπιακού!
              Κι'αυτό ειναι, μείον για σένα!
              Άλλαξε λοιπόν κ. Μπέντο τακτική, οσο ειναι ακόμα καιρός, γιατι ΔΕΝ βλέπω να...μακροημερεύεις στό πρωταθλητή Ελλαδος...
              Τό κατάλαβες; Ή να το ξαναπω; Ε;
Γιώργος Κοντονής
      Ο Νίκος Αλεφαντος αναφερθηκε στο 0-0  με την Κέρκυρα στο Φάληρο, τονίζοντας πως επρεπε ο προπονητής της ομαδος να κάνει γρηγορα τίς οποιες αλλαγές, αφου ΔΕΝ του βγήκαν οι επιλογές του. Και συνεχισε...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου