ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ...

         



  

Οταν τίς προάλλες ο νεαρός συνάδελφός μου, αθλητικός συντάκτης Ακης Παπαδοπουλος, μου εστειλε αυτα τα δυο video, η συγκίνηση μου ηταν μεγάλη! Μπορω να σας πω, πως δάκρυσα!
              Μάλιστα, βλέποντάς τα κι'ακούγοντας τήν τοτε νεανική φωνή μου, "πέρασε" απο...μπροστά μου ολόκληρη η τοτε...διαδρομή μου στ'αθλητικά!
             Και ναι...
             Ηρθαν στήν μνήμη μου ολες οι στιγμές που έζησα στα γήπεδα εκείνης της εποχής. Οι ταλαιπωρίες που ομως μας έδιναν δύναμη (τωρα οι συνάδελφοι εχουν ολες τίς ανέσεις!!!) για να κάνουμε οσο καλύτερα μπορούσαμε την Ραδιοφωνική ή και την Τηλεοπτική μεταδοση...
             "Είδα" ολους τούς φίλους και συναδέλφους μου σπίκερ-εκφωνητές, δημοσιογράφους στά γήπεδα, αλλα και τούς τεχνικούς, "μαζύ" μου στο studio να κάνουμε τόν συντονισμό ολων των αγώνων της τοτε Α' Εθνικής κατηγορίας. 
             Και με τήν ευκαιρία πρέπει να σας πω, πως ειχα τήν πρωτιά, των "απ'ευθείας" 9 ποδοσφαιρικών αγώνων! Ετσι επρεπε να ειμαστε ολη η ομαδα επι δύο ώρες "υπ'ατμον"! Πανέτοιμοι. Βεβαια προτεραιότητα έδινα στο ντέρμπι της αγωνιστικής...
             Πραγματικές ιστορικές στιγμές, για μια  Ιστορική Εκπομπη.
         Θα τα ξαναπούμε...
Γιώργος Κοντονής 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου